JAG HITTADE INLÄGGET SOM FÖRSVANN! HÄR ÄR DET!

hola!
Igår var jag på tjejkväll! älskar er tjejer!<3
Vi hade sjukt kul, som vanligt!
och Rebecca det finns seriöst ingen bättre tjejgruppsledare! och du äääär en i gänget, du kan få vara fast 15 när vi har tjejkväll om du vill! åldern är fan bara en siffra och 28 är inte gammalt!;)

Efter det for jag hem till Frida med Anna och sen ville jag inga fara hem så jag sov där :3
fan vad jag har saknat er också , att snacka killproblem, kompisar, skolan, lärare och såklart hästar med sina kompisar man verkligen litar på kan vara så jävla underbart!

Nu så ska jag precis hoppa i duschen men först så måste jag bara visa en film jag tyckte var så jävla underbar.




Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0