Till Linda <3

Förut var kemi, fysik, musik och hk lektionerna lite av ett helvete.

Alla satt i grupper, med sina vänner.
Amanda var ju på andra lektioner så att genomgå de här timmarna var urtrist och jobbigt.

Musiken pressade mig så mycket att jag inte visste hur jag skulle orka gå till lektionerna.
Fysiken var så enformig att jag drog fötterna efter mig när jag skulle gå dit.
på Hkn fick jag "slåss" för att få vara med emmis, hon hade ju så många andra vänner.

Men nu när jag är med dig är det annorlunda.

Jag kan skratta med dig när jag inte fattar någonting av musiken.
Jag kan sno dina saker och ryta ilsket åt dig på fysiken när du har ditt häfte på "min plats"
På kemin kommer vi ofta på så sjuka saker när vi labbar och jag glömmer aldrig en så liten sak som " haha skulle någon se oss någon skulle dom ju tro dom kommit till ett psyk, mjaoou!" haha xD

det är ett under att jag inte bytt till tisdagsgruppen pga all press.
Men jag vill inte.
Jag vill skratta med dig och höra hur Pudd säger att du distraherar mig.

Det är du som gör att jag orkar pressa mig genom onsdagen!

Tack för det<3


Kommentarer
Postat av: Linda

haha :) aww <33

2010-10-31 @ 08:22:07
URL: http://lilithslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0