stadium

NIKE HERITAGE SI LANDSCAPE SHOULDER

neutral och snygg väska! perfekt eftersom min e så sliten!


PUMA B SWEATPANT CH
Snygga gympabyxor från mitt favoritmärke puma!
REEBOK EasyTone Reeinspire II W
Walkingskor med Reeboks Easytone- och Smoothfit-teknologi. Yttersulan består av två bollar vilka skapar en obalans som gör att användaren aktiverar fler vad-, lår- och sätesmuskler vilket i sin tur ökar förbränningen. Smoothfit eliminerar irriterande sömmar vilket ger en högre komfort. Ovandel i syntet, uttagbar innersula och yttersula av gummi som ger bra grepp.


Perfekt för mig! eftersom då kan jag få mycket mer muskler av att bara gå med Xanthe!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0