schnarrkkk

hajhoj!
I natt sov ju Manda här. Vi såg på Robin Hood och åt Natchos typ hela kvällen sen gick vi och la oss, trötta som vi var båda två vilket inte var konstigt eftersom jag vaknade sjuk idag. Jag somna ganska fort för jag var inte ens vaken när mamma och pappa kom hem..
Sen idag väckte mamma oss typ 10.00 och sa att ifall vi skulle till kyrkan idag behövde vi börja göra oss klara men vi bestämde oss för att stanna hemma så vi typ slappade till 11.00 sen gick vi upp och åt och bestämde oss för att löshoppa Lells och Jalle! Sagt och Gjort. Vi hämtade hästarna och tog dem till ridhuset.
Där gjorde vi en bana med 2 hinder. Ett rätuppstående med koner under och ett kryss med bomar framför. Det gick nog ganska bra. Jalle är ju som han är. Men för att vara vi så gick det (Y)

För Manda och Lelle gick det också bra och han såg ut att gilla det! även om han hade sitt vanliga *vandalisera koner* projekt...

haha x)

Jag har ju haft en förkylning på gång länge och idag bröt den ut lite. Jag är trött, snorar och har ont i huvudet. Men eftersom vi snart har prov e det bara att plocka fram finskaboken! ._.
+ att mitt rum måste städas *suck* så antagligen släpar jag med mig lappisen upp, sätter på musik och börjar städa...

Nu ska jag gå baj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0