scchpöken och "hemlängtan"

Hej!
Spökkvällen i går var riktigt najs!
Det började med att jag och Manda cyklade fel, hem till Rebecca fast det var i stallet.
Men sen kom vi rätt!
Frida hade bakat amrikanare :P mums!
Vi pratade mycket om saker Rebecca hade vart med om och andra spockie saker!
Sen fick Rebecca skjutsa hem mig och Manda hehe hah xp

Igår tyckte jag det var scaryy men jag är som jag är, nu nästa dag tycker jag inte det är läskigt alls haha x)

I morse när jag vaknade gick jag in och tittade lite på Bärby islandshästkonsults hemsida.

och fanfanfan vad jag längtar tillbaka, böhö alltså! D:
Jag kände mig ju såå hemma!

Jag saknar Gola så fruktansvärt mycket just nu :(

Men jag kommer snart "min" lilla flicka!<3

Jag tror faktiskt jag skulle känna mig nästan mer hemma där än här just nu.
Då skulle jag slippa tänka så mycket på kärleksproblem och vad som är rätt och fel om det ens finns?

Fan vad jag saknar det. Ingen där kände en. Man fick skapa ett helt nytt intryck av sig själv hos andra.



Ni kanske ser hur mycket jag faktiskt föll för den hästen!

Jag vill bara påpeka att om ni ser att min rygg ser lite kantig ut och jag ser väldigt tjock ut beror på att jag hade säkerhetsväst under tröjjan :)


Men nu måste jag börja göra mig klar! det är unghästvisning idag! såatt :)

hejdå!
p.s de kanske kommer upp lite bilder från den sen! får se! :)

d.s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0