lördag morning

God morgon! Eller god dag kanske man säger nu? Fan skit samma :D

Igår var det då OBN. Jag for in med Manda till stan och Gustav körde oss, många tack för det! ;)

Sen gick vi för att möta Anna, Ida& Frida. Vi såg också Rosse, Lonn och dom påvägen bredvid Alko :O drf kallar jag dom alko-listerna nu :D hahah nej nu ska jag va snäll!:D

Sedan skenade vi mest runt i stan, träffade olika folk typ Danesh, Alexsey och Hannes och en massa annat folk x)
Sen tog Manda och jag bussen hem 22.05.

Men det var en allmänt ägig kväll! ;DDDD<3333

och det var först nu jag förstod hur mycket jag saknat tjejerna att umgås med dom lix!

och trög som jag är glömde jag att ta en bild på min outfit men jag hade en stor svart tröjja från Amnesty (eller va de nu heter) ett par gråa leggings, lockat hår, sotade ögon, svart ögonskugga och ja C=


kommer nog ett inlägg på vad jag köpte senare ;)

Det kommer även lite saker jag vill ha från stadium i ett annat inlägg nu! :P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0