lilla stressan jag (kan man säga så?:O) xP

schascha!

Idag har vart en seg måndag kan ju bero på att jag inte sov i natt tack vare månskenet och vovven menmeen..

I klassen skulle vi rösta fram 2 st som skulle ha hand om resandet, det blev jag och Matti :) (http://matildadiary.blogg.se/)

Verkligen den bästa jag kunde hamna med! :)

Jag blev såklart väldigt glad och stolt över att ha blivit framröstad..men sen kom ångesten...
Hur ska jag hinna?! det är ju knappt så jag hinner nu och mötena är efter skoltid...

Men det ska jag tackla genom att äta ordentligt, sova ordentligt, förbereda mig ordentligt = mindre dator ;)

Idag har jag även haft mitt
peacehalsband ur och penn
Min hemsydda blåa tunika
ljusa Jeansleggins
och pösig svart kofta.
med converse ;P

Jag har också pluggat som en dåre bokstavligen till ett jäkla geografiprov i morgon så skiter det sig så går och jag dör... nej men Cx

Ikväll ska jag träna! JippieYeyy! ;DDD lovelovelove IT! <3

men nu ska jag sluta haspla ur mig vad jag ska göra hela veckan, ni får se sj ist ;)



Min egna kalender :D

bra va?!

men nu måste jag äta om jag ska hinna!
pöss


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-28 @ 14:49:01
URL: http://mandaohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0