Dimanche'

Idag är det då söndag!
och jag ska och skrivas in i kyrkan hmm...det kommer ju bli underbart kul *wiho* niet!

Idag så skulle jag egentligen gå upp 10.00 vilket faktiskt kändes tidigt en söndag hahaha jag sover så jävla länge men sen vaknade jag kl 08.00 av att jag var så jävla torr i halsen! Kunde knappt andas så jag gick ner och drack och kunde såklart inte somna om efter det, wiho där for min sovmorgon! ._.

Men ja idag så ska jag väl till kyrkan och skrivas in och gå på någon form av gudstjänst kanske? äh int vet jag. Men jag tror ju inte på Gud eller ngt..men jaja jag tycker konfirmation är något man ska ha gjort i livet så att...

Igår så pluggade jag lite och sen stack vi till Elin och spelade kort. Och enligt Manda visste jag det bästa sättet att ta livet av sig, att plugga en lördagkväll och ja jag vet det är både töntigt och sinnessjukt men jag har alltid en väldig press på mig inför prov så att...




Här får ni en låt förmodligen alla har hört men jag älskar den iallafall så :D

Men vi hörs sen hörrni!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ujj... Säg inte att du börjar bli sjuk! :( De är inte kul!!!!

Krya <333

Ha de gött igelkött!!!!

Billionaire är jätte bra och jag har hört den men tröttnar aldrig på den! :)

2010-10-03 @ 13:19:55
URL: http://allasmatilda.blogspot.com
Postat av: Carro

Nej det hoppas jag inte :(

tack jätte mycket!<333



haha jaa den e bra :D

2010-10-03 @ 13:36:52
URL: http://ceeww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0