zorro och hans svarta häst

Hallu!

Idag var det ju hopptävlingar!
med 37 35 starter! 2 strukna :(
Vi fick in asmke pengar! och mamma och mormor höll i kaffeserveringen! (y)
för mej och jalle gick de väl hmm....inte bra alls! xD
menmen! jag vann iaf pris för bästa utklädnad! :D

det höll på aslänge och det slutade med att Maeva hoppade en meter me Ässä, herregud säger jag, hur kan ma hoppa så högt? xD
Och så förälskade jag mig i en assöt ponny som hette Pärla :')

Jag hann inte fota idag men får jag bilder så kan jag visa! :D

Jag har pratat med Fannie också och jag ska få komma hem till henne och rida :D
men först vill hennes mamma se att jag kan rida...
jävla scary... hehe ;S

menmen.. jag kan ju rida! så xD jag troor att hon bara vill se att jag kan hålla mig på hästen och kontrollera den i alla gångarter vilket ju är ansvarsfullt och bra!:)

Igår såg jag så mycket bättre och jag gillade verkligen Septembers verision av Mikrofonkåt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0