Tidsfördriv

förlåt för att jag snodde den siss :3<3

Visste du..
att jag vill ha - godis, egentligen..
att jag lyssnar mest på - en massa
att jag inte gillar - smutsgrå slask :(
att jag avskyr när folk startar - rykten.
att kärlek är - ett vackert helvete.
att jag gillar att - ha snöbollskrig hehe 8) (helt inne i det xD)
att jag alltid kommer att - älska sommaren :)
att jag är hemligt förälskad i - de skulle ni gärna vilja veta va!
att sist jag grät var - ohh, de kommer jag inte ihåg!
att min mobiltelefon är - repad
att när jag vaknar på morgonen - vill jag sova mer!
att innan jag går och lägger mig - skriver jag dagbok :)
att idag har jag - spelat gitarr ;P
att jag just nu tänker på - livet.
att i kväll ska jag - se på film hoppas jag
att i morgon kommer jag - inte överleva profilen...
att jag hoppas - att allt fortsätter mot det bättre.
Har du:
Någon som förstår dig? - ja<3
Någon som du saknar? - ja!
Någon som du hatar? - jag vet inte om jag har någon jag riktigt hatar mer, mara tycker illa om...
Vem kramade dig senast? - Anna :')<3
Vem pussade dig senast? - minns inte
Vem ringde dig senast? - kommer jag inte ihåg och vet inte var min mobb är...
Vem ringde du senast? - samma där!
Vem var hemma hos dig senast? - Manda ;P
Vem var du hemma hos senast? - samma :P
Har du några kärleksproblem? - jeo :/
Har du pratat med någon idag? - haha jaa!
Har du gråtit idag? - nej
Har du skrattat idag? - jopp

Jag:
Är singel? - jo
Sjunger i duschen? - jo xD
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - haha kanske :P
Skrattar åt dina egna skämt? - hehe...ibland xD
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - tror inte de.
Har du:
piercingar? - bara öronen.
Syskon? - 1
Jobb? - nepp
För många vänner? - nej
Rymt hemifrån? - jo x)
Färgat håret? - nej
Bra självförtroende? - inte särskilt...
Sagt "jag älskar dig" till någon? - ja
Varit kär? - är..
Gjort något olagligt? - haha jaa, anv. inte cykelhjälm& inte bilbälte haha xD
Somnat i skolan? - jio
brutit ett ben? - nej
Tappat bort mig i min hemstad? - haha jaa i skogen.
Sett en fallande stjärna och önskat? - ja med anna :)
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - ja
Smugit ut utan lov? - jo :p
En hemlighet som ingen annan vet? - ja
Sovit en hel dag? - nej
Somnat gråtande? - ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - nepp
Blivit generad inför folk? - jo
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - ja.
Ätit musslor? - tror inte det.
Varit på en festival? - ja

Blivit kallad player? - nää
Färgat ditt hår svart? - nä :P
Vad:
Längtar du till mest just nu? - det vet jag inte ;P
Ska du göra i helgen? - soooova!
Har du för kläder på dig? - ljusblå jeansleggings, grå collage och grön t-shirt :P
Gjorde du igår? - skribba och red :)
Ska du göra i sommar? - soooola!
Åt du senast? - äppel och choklad...
Har du för mobil? - Nokia
Vad köpte du senast? - typ tripp eller glass xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0