sssssssssssssssssscchtress

halloj!
äntligen kan jag sätta mig ner vid datan! :)
Tisdagarna är...stressiga!
På Hkn var vi till Medis och jag och Linda laga köttbullar! det var verkligen skitnajs att gegga med dööööött djur! DDDDD: men alla tyckte att jag var fjollig :( utom jag sj :D haha.. eller jo till och med jag D:
Idag på skribban var det någon tant där och pratade om missionär grejjer och när hon var till typ någge som slutar på legerien...

Och ikväll har jag vart på ridlektion! Kul men han kämpa väldigt mycket mot bettet!
Sen har jag gjort typ kemi läxan och sånt.
Och vet ni?! Drick aldrig hembränt, då kan det vara metanol i
och först blir allt svart sen dör ni ;)
skit Onajs! ;)


heejråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0