Mulen söndag

Godmorgon!
Det blev ingen kyrka för mig idag eftersom det är farsdag och en massa annat :)
Som farsdagspresent har mamma typ köpt något och jag ska baka mockarutstårta :)
eftersom pappa äälskar mockaruta men det är hemligt så schh! ;)

Idag tror jag att jag ska ta och rida en runda på min ponny :) <3
eftersom det inte gick så bra sig igår haha x)

Med Tindra har det gått bra oxå! :)
hon har vart jätte lugn och lite jobbig med vissa saker men liksom fan vad tråkigt det vart om vi fått hem en "helt färdig häst" och bara okej "här är vår häst och vi har verkligen gjort mycket..!"
Så det är bara kul med lite saker att jobba på!
Igår var jag hemma hos Frida och Jenny, vi var mest på datan och sen började jag må ganska (n) :(

Men nu ska jag gå!

bajsbajs!





Dagens låt Katy Perry Teenagedream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0