"mjaaouw din dissare!"

Citatet är från något Mathias säkert sagt till mig ngn gång... mjo han är ju normal! :D xD
Matte provet gick precis åt helvete på ren svenska! men typ alla tyckte det var jätte svårt såatt.
Till och med Nicole som är skitbra på matte så ;)
och Patricia och Jossan vill buta till Pudds mattegrupp NEJNEJNEJ! Då måste jag ju byta :(((((((
På biologin såg vi en skitäcklig film!
nog om det.

I morgon har vi dessutom prov och jag har pluggat(inget alls) jätte mycket! ;D

hehehehe (a)
kanske borde börja plugga!

hihu!
har oxå insett att det var aslänge sen jag la in dagens outfit! men snart tänkte jag kanske lägga in ett inlägg med olika outfiter :)
så kanske jag kan ha Manda och hjälpa till som modell :D
kanske...

men nu måste jag börja plugga!
pussochkramskumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0