hissar och dissar , nostalgi

Hellu

Idag var jag och Manda till stan ;P

Jag köpte blandannat en dagbok, en playstationkontroll och lösnagelslim! 8)

Och lite annat! :D

När jag skulle köpa örhängen såg jag också en liten tjej eller hon var kanske 10-11 år och hon skulle ta hål i öronen. Hon verkade så nervös men så himla glad. Man märkte att allt det där var ganska nytt och hon lyssnade intresserat på när de förklarade allt för henne. Det fick mig att minnas sommaren när jag skulle fylla 10 och äntligen skulle få ta hål i öronen!
Jag var riktigt förväntansfull och trodde jag skulle byta örhängen varje dag och allt.
Så blev det ju inte riktigt haha x)

aja men så barnsligt nostalgisk man kan bli ibland!

Men nu ska ni få min hiss och diss! ;D



Lösnaglar!

De kan ju vara såå snygga! Enkla att sätta på och ta av, tyvärr är det ju inte vidare snyggt om typ en lossnar men annars så ;)

Manda och jag poserar haha xD




Bad 10 Hairday SEK 69, Rut m.fl. - NELLY.COM
BAD HAIR DAY mössor 8)
haha lite annorlunda men jag tycker de ändå är rätt coola 8)

Den där ska hamna i mina händer en dag!


Posorder!

Klick,klick, -> brevlådan
så smidigt :D



hösten
mörk,kall,blåsig och blöt
bläsch! jag vill ha sommar! men snö e också mysigt!

för korta lov

Man måste ju få vila upp sig! En veckas lov ska de vara!

Hackiga klipp

Det är så irriterande när man ska höra en låt på youtube och den bara laddar och hackar, lime wire ska de vara ;P


Häjrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0