Helgen

Hejsan!
Före jag slänger mig i duschen tänkte jag berätta lite fort vad jag gjort i helgen :)

Jag ver var på kurs för Sigfus Sigfusson (http://www.tolt.nu/)

Haha jag har till och med börjat bryta på isländska nu också!
Nej men xD
Jag är på allmänt flummhumör som ni märker xD

Men kursen var asbra! Såhär mycket har jag inte lärt mig på ridlektioner eller ngt på typ 3 år?

Synd att den bara var 2 dagar! D:
Men jag har redan planer på att kasta in Jalle i transporten och åka till hans gård, hehe x) Joina?

Mamma tog bilder men det blev lite problem med kameran men det slutade med att Manda har den hos sig nu så jag kan tyvärr inte lägga upp bilder idag!

Men det är anledningen till att jag först kunnat lägga upp ett inlägg nu!

Men nu måste jag fixa en massa skit inför imorgon!

Puss. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0