Gästbloggar igen!

Hejsan(:

Carro ville att jag skulle gästblogga lite igen medands hon e i skolan och sliter så d ha ja tänkt göra ;) Carro gjorde ju hiss lr diss igår men ja hade tänkt göra min egen hiss och diss!




- Platstation! jag älskar playstation,d e så jävla kul!

                                                                                       
- Fransk manikyr! d ser frächt ut och d e väldigt snyggt.



- Stora halsband!
ja tkr d e skitsnyggt m stora halsband och dom gör så d inga blir så tomt.



- Billionaire! min favorit låt,den e bääästast <3

- Att carro inga har nån header på sin blogg!! man ska ha en header unge! (haha nog för att den e under renovering men :D )



-Kissie! ja tkr hon e sjukt irriterande men d e ju så hon får läsare...



- När datorer kraschar! min kraschade iförrgår och allt som var sparat på den e borta :(



- Att de blir mörkt så fort suger. Man hinner ju inga göra ngt före d blir mörkt!





Så d va min hiss och diss;) Ja hade tänkt visa er gulliga bilder på sötcarro men d går inga D:
men iaf så kmr ju Carro hem om några timmar och då bloggar väl hon igen. Hoppas ni får en fortsatt bra dag,vi hörs!







 Kram// Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0