ett svar på tal mot mig själv, dessutom hemma i morgon.

Hola!
Jag vet att jag skrivit att jag är stressad i så gått som alla inlägg och jag förstår om det är irrterande förlåt! Jag pratar oxå hela tiden om hur stressad jag är..hehe
men det är så mitt liv är, stressigt. Eftersom jag är tidsoptimist blir det alltid stressen i de sista minuterna som gör att jag hinner till bussen osv.

Men sista tiden har det varit riktigt kämpigt.

Det har vart 2 skitsvåra prov och jag har ju sån press på mig själv såatt.
Nu har det visat sig. Jag får riktigt ont i magen! Nedanför revbenen när stressandet har gårr för långt.
Jag har till och med vart till sjukhuset pga. av det.
Och det ända sättet att förbättra det är att vila och inte stressa.
Jag vet inte om det är vägen till magsår eller vad det är men iaf så trodde de att det berodde på stress och det tror jag själv oxå. Så i morgon blir det sovmorgon för mig. Jag står fan inte ut med den här värken så!

En till tyngd har vart det här viruset som har gått nu en tung seg jävla förkylning som aldrig bryter ut till 100% utan bara är där och trilskas. Jag har hört flera som har den och såklart jag också... hihu.

Men nu vet ni, jag skolkar inte i morgon. hehe ;)

Ha de bra!
mjaow Carro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0