det är inte smart att...

...försöka träna agility med en liten hyper vovve i en aldelles för liten hall med ett aldelles för hårt hinder.
För då går det som det har gått för mig nudå!
Fan jag tror min tå dog! Jag kan inte böja den för då gör det så himla ont, den svullnar och jag kan knappt gå!
Fan klumpiga jag alltså!
Jag bara: wihii kom nu tjejen! Hopp! AJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJJ!
*Hon skenar fram till mig för att få godis*
Jag: AJ,AJ,AJ,AJ!!! D:
Xanthe får*eeehmm har jag gjort nått?! blicken*
Jag: Nej tjejen AJ du har inte ajajaj gjort något! D:
Sen går hon och kvar i trappan sitter jag och skrattar nervöst åt jag har så ont i tån...
hmmm... så kan det ju gå ja..




Här skulle nästan jag kunnat vara med för det såg nog ganska sjukt ut! xD


häjjstågbäjjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0