Dagen före dagen som e före dagen :D

(Amanda gästbloggar)

Hejj!

Jag har gästbloggat mycket på sista tiden men,ja sku villa ha en egen blogg på ett sätt men ändå inte.För ja vet att ingen sku läsa den :D men iaf nu på söndag e d ju hopptävlingar på Midgård! :D Fan va kul d ska bli! Lycka till alla ni som ska vara med :)
Ni kanske såg att Carro skrev att jag måsta fara ti läkare idag med min tåå :( men som tur är den inte bruten men den gör jeeevligt ont :(
Ikv e d ju freeeedag kväll så Carro och jag ska såklart ut o supa!!!!!! 8D 8D 8D
haha,nej inte riktigt men vi ska göra lite annat så vi hörs!

bye!











Kommentarer
Postat av: Anonym

söta bilder! sånt vill vi se mer av!!

2010-11-05 @ 18:17:47
Postat av: your friend

håller m!

2010-11-05 @ 18:18:08
Postat av: M

Tur att den inga va bruten :)

2010-11-05 @ 18:19:01
Postat av: Matilda

Ojj Ojj, supa när ni bara är 2; lite tidigt kanske för er va?

;) :P

HEHE! (Y)

2010-11-05 @ 18:35:46
URL: http://allasmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0