Carro♥ hennes ostämda gitarr

EHGDAE!
Hej på gitarrenas språk kanske? :D
haha nej fan vad barnslig jag är! xD

Ja! just nu sitter jag med gitarren i famen och försöker spela Billionere vilket inte går så hemskt bra eftersom jag bara kan lätta ackord och min gittar e ostämd som bara fan!D=
En väldigt bra cover, hehe jag har väl några steeg innan jag blir sådär men... xD


Ja i morgon ska jag kunna två blueser utantill D: (säger man så?:O)
 fyfan de kommer gå åt helvete! vi hoppas inga lilla karsten märker något...hehe
sen ska vi visst skriva vår egen blues! åh herregud dags att gå i ide för lilla Carro kanske...

Idag fick jag ut Geografiprovet också och jag är nöjd :D
men jag håller med sofia! det är så onödigt att berätta frågor sådär mellan klasserna!
haha nej nu vill jag inte verka som en 60 årig kärring ursäkta! men jag tycker faktiskt de!

Vi fick ny HK lärare idag också! Hon var väl lite speciell men hon verka snäll och hon bryr sig ju iaf om att vi ska lära oss något!

Som vanligt flumma jag och Linda! (Ozzy hedan efter;))

Nu ska jag berätta en saga för er!

På en liten HK pärm i en liten HK sal hade en liten flicka ritat ett moln!
I det molnet hade hon också ritat en blomma.
Bredvid blomman hade hon skrivit CarroAw tycker att Ozzy är väldigt knäpp men söt :')

Sött va? :')

haha xP

Ikäll var jag på ridlektion också!
Det gick bra! Men jalle klarade inte 65:an den här gången :(

Jag undrar om det börjar kännas i hans små spattben :(
Så ikv fick han ha på sig sina Back On Track hasskydd :D och täcke :D
myyys!

men nu måste jag gå pusshejleverpastej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0