blähä, för mycket folk för en tjej med cellskräck.

Hallå!
Idag for jag och mamma (www.poetcarina.blogg.se) till lilla jul marknaden.

Men det var asmke folk! Det började med att vi satt i bilkö i typ 1 timme och for runt flera varv där de fanns parkeringar men int en jävel var ledig! Jag ska ge mamma och pappa en lilla jul klapp också! ***** kan inte säga helt vad det är för jag är inte helt säkra på om de läser min blogg eller inte Cx

Det var så mke folk att efter ett tag stod jag inte ut med att vara där mer för vart man än satt foten kändes det som man steg på en tå, ett barn eller en hunds svans eller någon annan varelses kroppsdel..

Så sen for vi hem. Då ville jag egentligen fara ut och tolka efter Jalle ( åka pulka/skidor efter häst för er som inte vet ;))
Men det slutade med att jag skulle rida ut med Frida på Fogeti men så blev det inte heller. För tove (http://midgard.snabber.se/blogg.asp) skulle egentligen ha skott han men när Frida skulle kratsa hovarna så upptäckte hon att han fortfarande hade sommarskor *suck* och på ridbanan stod Fylkir så det gick inte! Så det slutade med att jag själv for ut i skogen och red :)
det var awesome! :D

Så ikväll ska jag och mamma och pappa äta god middag och jag måste även plugga lite finska *suck*

Men God Lilla Jul allihopa!
och don't forget! Tomten kommer bara till snälla barn ;)
haha xD

hejdå puss, ha det bra och pissa inte ner er om det knäpper i knutarna det är bara en tomtenisse som smyger omkring.
hahahaha Cx

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0