äntligen fredag!

mamma mia nu kommer ett inlägg :D

Idag var väl en lite bättre dag ;P eftersom linda var där hela dagen och inte blev stoppad av en tandturk!

På gymnastiken hade vi cirkelträning och det brukar jag ju träna så att men de va iaf inte så kul. Dessutom måsta Manda fara hem för hon fick så sjukt ont i tån så hon for till sjukhuset och de visste inte om den var bruten:(
krya på dig tå!

Till lunch var det en räksoppa som var så salt att man var törstig typ 3 timmar efteråt, finskan
var så långtråkig att jag trodde jag skulle dö!

På profilen jobbade vi lite på datorn och när jag sökte på egypten kom det ut någon porr bild
då jag pekade åt Linda och skrattade och då klicka hon upp hela skiten och sa "hahaha nu tror Sven du kollar på porr!" Jävla unge!

Sen före det när vi skulle hämta vårt projekt ur ett litet rum i Sofias klassrum så kom värsta Spider Mannen in i klassrummet och Linda bara smällde fast dörren till skrubben och då vart vi typ instängda.
Jag som har en väldigt cellskräck kände ju adrenalinet pumpa i blodet och skulle nog fast ha skenat genom dörren om det skulle ha behövts men Linda fick upp dörren sen :)

När jag kom hem mockade jag åt hästarna och sen tog jag in dem.
Och Manda hjälpte mig fast hon har ont i tån! Gracias!<3

Men nu måste jag börja med historia grejjen!
hejdåå



En bild jag tog på mig igår haha xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0