abstinens

häj!
nu lider jag av abstinens...IGEN
och jag röker ju inte ens! och skulle jag röka såååå kanske jag inte ens skulle vilja sluta just nu!
Jag lider av någon form av abstinens inför prov jag känner kommer gå åt helvete,
jag måste plugga måstemåstemåste! känns det som, jag går omkring och nojsar ända tills jag får en bok eller ett kompendie jag kan stoppa ner näsan i!
haha jag vet det är både töntigt och stört!

Ikväll har manda och jag iaf spelat play station som vi ju äger på! *hosthost!*
och jag måste komma ihåg att köpa en nu kontroll! eftersom en har börjat ceppa :/

Ma nu ska jag gå och sova!

Vi ses i morgon! och då ska ni få en hiss och diss också! ;)

p.s snart ska jag och Manda fota bilderna så att jenny kan stoppa i hop en uuuursnygg header ;)

Hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0