Tisdag

hej bloggen!

Idag vaknade jag ungefär 10.20 av att Xanthe försökte tränga bort mig från sängen haha x) Bushund! xD
På tal om det! Nu måste jag börja träna henne på alvar eftersom jag har en utställning i sikte i september :D
Nu blir de slut på allt softande haha xD

Nej men de skulle vara kul att ställa upp igen eftersom hon är så värd första rosett hon var och snuddade på förra gången!

Sen ikväll ska ju jag, manda, anna, frida och elin ha de lite kul haha x)
En form av tjejkväll är de typ :P

Men mer får ni höra efteråt :P

Nu tänkte jag skicka en liten rapport hur de går me alla djuren i en helhetsbild :P

Nike:
Går just nu på bete med nordsvensken Hjulius och lever livet!
Äter, sover och vilar alltså ett ganska bra liv för en märr :P

MinClassico:
Är i Finland och betäcks med en ny och ganska högklassig hingst.
Kommer troligtvis hem och fölar till hösten.

Tindra:
Är fortfarande på träning. Tränas nu rätt mycket och opperationen vart helt bra.
Har en jätte nära kompis där.
Kommer troligtvis hem och kvalar till hösten.

Jalle:
Är på grönbete med Leistur och Lelle just nu.
Rids som mest var tredjedag eftersom det här är hans semester och då bara ut i skogen.
Jag rider han med både täcke och flughuva eftersom de är såå mke bromsar nu!
Men han lever livet på den "gräsliga sidan"

Xanthe:
Ska snart oppereras och nu ska jag ju böra träna henne till utställningen.
Har också ganska bra just nu.

Molly:
Molly har nog de bästa liv hon kan tänka sig just nu x)
Är inne i svala rum på dagen och jagar på natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0