Shululu

Nu ska ni få höra om övernattningen vi hade! ;)
Det började med att jag for ner vid ungefär 17.40
Då var redan Elin, Manda, Frida och Ida där :P
Så vi slog upp tälten. Det blåste så in i helvete! x)
Sen åt Elin och jag middag :)
pastasallad vi gjort på dagen och smörgåsar med skinkröra som mamma gjort!:)<3
Sen så simmade vi, de va stora och härliga vågor!
Nice!
Sen gick vi upp och då måsta Frida på jobb.
Men vi andra spelade Cluedo.
Och de blåste så mke att tältet nästan rasade så vi måsta fixa de. Sen ringde vi Frida och sa att vi ville sova i stugan såå de fick vi :)
Sen gick vi dit och lekte en lek.
Den gick ut på att man skulle fråga en fråga tex. "Berätta något du verkligen ångrar att du gjort" eller " Vem har du hånglat med?" typ sånt haha x)
Sen så skulle alla svara och sen om man hoppade över totalt 3 frågor fick man en utmaning.
Men alla var väldigt öppna så ingen fick någonsin någon utmaning xD
De va väldigt roligt att man bara pratade fritt!
Sen sov vi vid 2 tiden?
och vaknade 11 haha x)
Då fick vi lite bråttom att plocka undan allt för sen skulle alla hem. Sen när jag kom hem så gick jag på datan osv. Sen vid 3 hämta vi stackars lilla Xanthe som blivit oppererad.
Sen for jag med pappa och Manda och tog ut våra festivalpass!
GreatGreat så slipper man stå i kö sen!
Sen åt jag lövbiff till middag och äppelglass till efterrätt, mums! :D

Men sen kommer Manda och sover över och vi dka se på Pirates of the Car.
och kanske Anna Pihl!

Ha de bra så ses vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0