monday

Tjena snyggingar! Och ni andra också ;) haha x)

Hur mår ni i idag?
Själv mår jag ganska toppen förutom att jag är lite hängig , men blir lätt de av "vädersvängningar" så inget konstigt.
Ikväll ska jag då och titta på Eric Saade lovelovelove!<3 :D

Och temat blir "gulligt"

Ledsen att jag inte bloggade igår men blev lite problem, då hade jag iaf min lila vindskjorta från H&M och jeansleggings från H&M, hann tyvärr inte ta bild och då var det Kent som spelade :D

Ikväll blir outfiten:

Gul Tunika/T-shirt
Jeansleggings
Converse
svart kofta
&
väska från Chanelle

Nu har jag duschat och bättrat på lacket.

Jag tror även facelooken blir:
Brun skugga
Mascara
kajal
fondution
och kanske puder.

Men bilder kommer kanske sen.
Jag ska även ta med kameran så ikv kommer bilder :D

Ha en bra kväll nu alla!:D

puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0