Måndagkväll med Manda


  1. Man måste ju bjuda på sej själv ibland hehe...x))

    Nu ska ni få Mandas och mina tycken i hiss och diss som jag har lovat :)



    1.  Ben och Jerry's helt klart en favorit bland oss alla! 8) Jag menar varför inte en strawberry och cheesecake en varm dag, elr en new york fudge till festen?! 8D
  2. Stranden! ett svalkande dopp en varm dag elr ett mysigt nattdopp!
  3. Kenzas blogg helt klart! Superbra blogg! snygga kläder, modellplåtningar är bland annat saker vi får se! så ett tips följ www.kenzas.se!
  4. Shakira! cool tjej med bra låtar!




  5. 1. Kompisar som bor långt bort, visst man kan ju chatta och mejla men vad vill ju träffa dom också!:(

2. Kissies blogg...blivit för överdriven, och ja kissie du var snyggare förut!
3. Smink man får med tex. tidningar, skit kvalité på ren svenska!
4. Pengakris, blää!

Det var våra hiss och diss^^

Ha en fortsatt bra kväll!

/ceeww och manda


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja vet det suger att bo långt bort ifrån er!!!! <33

2010-07-05 @ 22:02:07
URL: http://allasmatilda.blogspot.com
Postat av: Carro

jaaa!<33 saknar er typ hela tidn ju!:(

Sen när vi inte träffas på ett tag så träffas man och sen när man kommer hem saknar man er redan!:((<333



Sen suger det också att Karen och jag har flygväg mellan oss och jag och becci har typ båt och sen en hel dag bil, suck alltså!:((<33

2010-07-05 @ 22:50:29
Postat av: Julia

Sv: Tack så mkt! Headern är gjord i Photoshop :)

2010-07-05 @ 23:05:00
URL: http://inmind.blogg.se/
Postat av: Anonym

ville bara kommentera dissen nr. 2

du köper väl tidningen,och inte sminket? ska du ha smink med bra kvalité får du faktist köpa det själv.

det är ju bara en liten gåva, och det är tanken som räknas, eller hur?

2010-07-24 @ 17:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0