Måndag

hejhej!:)
Sorry att jag inte bloggat före nu menmen...

Nåväl idag började dagen med att jag vaknade och kände mig rejält sjuk!:S
Min hud var kall men ändå kändes det som mitt blod typ kokade :S
Sen gick jag och beställde lite kläder från Gina ^^











Shorts 1: 199
Shorts 2: 199
Kofta: 199
Linne: 99
Hiss eller diss?

Sen var jag in och kollade lite på cubus också men beställde inget.

Sen ringde Manda och vi bestämmde att vi skulle gå me hundarna så de gjorde vi :)
Det var varmt men hundarna behöver ju en daglig promenad så :)
Efter det spelade vi yatzy och såg på film :)))
Sen åt jag kyklingsallad till middag.

Nu ska ni få höra lite låtar jag drogat idag :)

Shakira- Whatever Whenever


Shakira- Waka Waka

Det var väl allt från idag :)
Just nu sitter jag på fb och bdb :)
och saknar elin :/<3
Men hps du haft en bra resa gmn!<3
Snart kommer ett inlägg med hiss och diss :)
och jag kommer även påbörja renovering idag så ifall ngt e konstigt vet ni vrf ;)


Ha en fortsatt bra dag!:)
ceeww

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0