Igår

Hej!
Nu kommer ett inlägg från igår eftersom jag varken hade tid eller ork att blogga när jag var sjuk och skulle iväg så får ni inlägget i dag istället.

Först var Manda och jag ute med vovvs och de va svinvarmt!
Sen så klockan fyra skulle vi iväg på 50 års festen!
man tänker ju bara "50 års fest wihoo vad kul då *NOT*"
Men kul det var det!
Min outfit:

Linnet från Gina Tricot


Mina Paris lt mini shorts från Gina Tricot


Jag är nyduschad och mitt hår e ofixat.
Facelook:
Havsblå ögonskugga
Foundation över på vissa ställen haha :)
Eyeliner i nedre fransraden.
Mascara.

Eftersom jag mådde dåligt igår for jag inte ner direkt utan en timme senare.
När jag kom ner var det varmätt.
Det var gott och det mesta var hemlagat.
Vi som satt vid vårt bord var: Jenny,Jag,Manda, Anna, Frida & Becci <3
Till efterrätt var det en god jordgubbstårta.
Sen gick vi och simmade! Det var skönt i vattnet och stora vågor! :D
Efter det gick vi tillbaka och dansade och tittade på folket som dansade ;)
Sen så gick vissa och såg på slutet på Avatar och vissa stannade kvar,
vi som stannade lekte Sanning och Konka!:D
Det var: Ollie, Anna,Tim ,Manda,Anton och jag!
funfun!:D
Sen gick vi ner och dansade och hade oss,
sen fick jag fruktansvärt ont i magen igen...:S
Så till slut måsta vi fara hem, då var klockan ungefär 2.
Jag hade sådan feber att jag knappt kunde gå utan bara vinglade och så himla ont i magen!+ att det kändes som övre delen av huvudet var bedövat och vägde ett halvt ton! :S

Sen idag har mitt magont fortsatt :S
Men nu är jag på bättringsvägen!
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0