Hemkommen från cirkus!

Hej alla!
Nu är jag hemkommen från cirkus :)
Tänkte blogga före men hann inte pga. missförstånd med tiderna :)
Men ni får ett inlägg nu istället ;)
Först jag jag till Manda klockan 3 ungefär, outfiten var:

Svart halvlång kofta?
Min peace and love tröjja från Gina tricot 199.
Shorts som jag har gjort själv.
Flip flop stadium 90?


Sedan for vi till BB och hälsade på Mandas nya kusin :)
Och jag som ääälskar bebisar av alla slag!!!<3
Sen for vi till en resturang, jag tog hamburgartallrik, som var skitliten...suck...
Sen for vi till cirkusen.
Det var jättebra nummer ikväll! Mycket bättre en det varit andra år!
Jag, Manda och hennes familj hade en loge framme så elefanterna var typ så nära att man kunde nå dem! :O
Creepy! :S haha x))
Sen var det andra nummer som var awesome! 8))
Och killar med muuuuuskler!mums!8D

Mer bilder från cirkusen kommer i morgon!

Ha en bra söndagskväll!

//Ceeww



Kommentarer
Postat av: Matilda

Visst var dem snygga! Han där som hade ringar runt halsen och jonlgera han va snygg!!!!!!! :D

Han är min! <3333

Grrr! ^^ <3

2010-07-05 @ 22:05:05
URL: http://allasmatilda.blogspot.com
Postat av: Carro

haha jaaa! dom där med musklerna!!! mums alltså! MÅÅÅSTE HAA! Hps de kommer samma nästa år!;D

2010-07-05 @ 22:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0