hejjhejj

Hejjhejj!

Idag vaknade jag ungefär halv 10, äntligen vaknar jag den tiden jag vill! iaf :D
Jag såg även att H&M kommit med sin höstkollecktion...
Jag som har sån ångest inför hösten tycker igentligen de e stört för hösten är ju inte förrän i slutet på augusti/september, vi har sommar kvar ännu, håller ni med?

Igår så var jag ju på Salem Al Fakir och Marcus Krunegård (elr vafan han nu hette) xD

Salem var bra! :D

På slutet sa han bara " och nu kan ni ju ringa...någon?, så jag får komma hit igen :D"

Sen vid 24.00 åkte vi buss hem.

Jag tänkte också göra en videoblogg men ingen blev bra och såklart , smart som jag är så raderade jag ju den bästa...! :S
Jag hade inte med kameran igår tyvärr så inga bilder finns men de kommer nog bilder om några dagar!

Haha jag antar att ni inte vill ha cirkus bilderna längre heller haha xD

Ha de bra nudå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0