hallåh bloggen!

Idag har jag mest packat, dansat till Eric Saades underbara röst och platta och laddat maskiner osv.

Outfiten är en grön Dior tröja som lilla bästa Anna köpte åt mig i Thailand för många år sen och de mörkare shortsen från Gina Tricot!

Lite lätt packlista:

- T- Skjortor- tänk på att du kommer bli svettig när du rider Carro!
- Strumpor
-Underkläder
- Ipod
- Kamera
- Tandborste och Tandkräm
-Ridsaker (hjälm,byxor,skor)'
- Badkläder
- Smink och Sminkborttagningsmedel
-Min neccesär (clerasil,shampo,tvål,smink osv.)
- Hårborste
-tjock tröja
-Kortlek
-Gympabyxor

osv!

Sen cyklade jag iväg med min lilla beställning till EllyPelly också! :P

Så i morgon och i övermorgon och dagen efter det kommer då inga inlägg så vi ses på senast Måndag!

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0