Gårdagen<3

Igår var då Eric Saade och de va grymt bra!<3
Han spelade typ igenom sin platta?
och man hoppade,dansade och skrek halsen av sig, jävlar vilket drag alltså!
alla bara skrek och jag e hes ännu idag...xD

Jag fick även autograf både på armen och i min bok men ingen på min planch(stavas?) men jag är glad ändå ^^

Jag köpte en tröja, en planch då och en cd vilket blev ganska dyrt hehe...xD

Men nåja nu kommer bilder:


haha ful bild jag vet xD


Autografen på armen , vet att armen ser konstig ut haha xD

Jag tog även lite bilder men bilderna på artisterna tänkte jag att skulle komma senare i ett inlägg eftersom jag inte har bilderna i datorn just nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0