Dagen

Shulululu ;P
Idag vaknade jag först klockan 6 men somnade slutligen om och sov till 10 som tur var!
Jag håller just nu på läser den nya av Stephanie Meyers bok "Bree Tanners andra liv" Någon annan som gör det? ;)
Den är bra men inte lika bra som dom andra tkr jag!

Sen vid 11- 12 tiden for jag till Elin och vi åt natchos (stavas?), hälsade på kissorna Sniff min älskling!<3, lekte land och rike med Elia. Sen kom Tazmin och vi spelade Dam och hade vattenkrig med Edvard och Rickard x)

Sen for jag hem och kollade upp lite artister, e skitdepp pga av att jag missar brolle när jag sticker på ridweekend :(
menmen de e värt de! och jag ha ju sett brolle förut!
Nåja ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0