special inlägg om mig ;)

5 saker ni kanske inte visste om mig.

  • Jag har ångest ofta och om det mesta. Vilken jag har ärvt, har jag valångest i mitt nästa liv ska jag kräva ersättning!
  • Jag är pluggar överdrivet mycket. Har vi ett prov pluggar jag och pluggar och pluggar igen och pluggar ännu mer. Jag tycker aldrig jag kan tillräckligt.
  • Jag har börjat bli mer kräsen om vem som är mina bästa vänner. Jag tar inte längre mina vänner som mina bästa vänner. Jag tycker bästa vänner är dom som har något riktigt speciellt, alltså inte talanger eller sånt då haha utan liksom som jag trivs med, kan vara avslappnad med och skratta med i alla lägen. Tolka mig rätt nu. Och såklart älskar jag mina vänner också!!
  • Jag avgudar September! En grym tjej!
  • Jag lyssnar på gammal musik som andra typ hatar hahah Cx




Bloggar jag läser

Människor jag känner:

Linda
Matilda/Tilda
Jenny
Fanny/Fannie
Malin
Linn

Kändisar som bloggar:

Laila

Kändisbloggar

Kenza

Paow

Dessie

Isabelle


Övrig:
Michas- 14 år och gravid till 15 år och morsa

Gossips


Kommentarer
Postat av: GILDA (LITEN TJEJ)

d e en sak som är tagen ur twilight! :DDDDDDDD

SNEEEEEEEEEEELLA RADERA INTE DETTAA! SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!

MVH GILDA

2010-12-19 @ 18:43:50
Postat av: Anonym

Jag tycker exakt samma sak som föregående person. Ha det bra.

2010-12-19 @ 18:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0