play...,stop!, spola tillbaka hela dagen! tack!

Hej igen!

Idag har inte varit en bra dag alls. Önskar mitt liv var en videofilm så man liksom kunde styra det med en kontroll och spola tillbaka hela dagen så den började om.
Det började med att jag låg och läste/var på datan/ såg på film till klockan 2. Då gick jag ner och frågade pappa om han skulle köra Tindra idag "Jo, nu!" svara han. Och jag bara okej *jippie!* eller nä.
För då är det alltid jobbigare när jag ska rida. Men jag gick ut och hämtade ponnyn iaf. Sen måsta jag sadla han i boxen eftersom jag inga får sta i påsellningsdelen när pappa kommer tillbaka. Sen bestämde jag mig för att rida ut men ångrade mig och galopperade upp igen. Så red jag till ridhuset och efter mycket om och men gick Jalle med på det. Så när jag äntligen kom in dit så funka inte den där fucking dörren >.< Så jag red hem igen. När jag kom hem var inte en enda jävla dörr öppen eftersom Tindra börjar frysa då när hon är svettig och alllt och när jag sku sätta in sadeln fick jag inte upp låset på dörren. Då vart jag så jävla arg att jag slängde sadeln på marken och bar "aaaahh!" sen slängde jag mig mot dörren och då gick den upp.
Ja ni ser ingen bra dag alls. Nu blir jag jävligt arg åp spotifys sjuhelvetes reklam också! DDDDD=

Men när jag kollade statistiken på bloggen blev jag lite glad :D

 look :D

de va ju lite kul att de gick upp sådär mke :D
Men nu sitter jag mest och lyssnar på en massa random musik.

Hare!
btw tycker ni att jag ska börja med de där
"dag 1 mina fobier, dag 2 mina favoritglassmaker" och de?
Jag tror inte jag ska d vill ju inte vara wb alla andra men får se lite ;))


Min underbart fina prins<33


Min fina lilla tjej kvällen hon kom hem, November.

Hejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0