jag kan bara säga...äntligen

Morsning Korsning

idag är det julfest. Men nej ni ser rätt, jag är inte där.
I natt vaknade jag många gånger. Det sved i svalget, tryckte i bihålorna värkte i huvudet och retades i halsen. Hela jag var otroligt varm. Jag kände klart och tydligt att jag hade feber. Klockan 5 gick jag till mamma och sa åt henne att inte väcka mig på morgonen. Jag behövde klart sova. Jag sov bara till kl 8 sen tog jag upp min bok och läste några kapitel. Men efter ett tag somna jag igen. Sen när jag vakna gick jag ner och hämta min Pirates Of The Carribean (stavas?) box och startade min lilla bärbara DVD. Så såg jag svarta pärlans förbannelse igen.

Sen startade jag datorn och kollade fejjan och allt sånt. En lite udda grejj är att när jag går in på facebook.se visar det engelska och när jag går in på facebook.com visar det svenska? xD

Nå iallafall just nu ligger jag och lyssnar på lite tröst musik

Visst jag är väldigt nere jag menar jag missar julfesten och blir sjuk till jullovet..de vill ju alla de ju!

Men på samma gång känns det skönt. Jag har burit på ett förkylningsvirus så länge och äntligen bröt det ut! Så då kanske jag inte behöver vara halvdaskig hela lovet? :D
Då kan jag rida och ha kul istället för att ligga i sängen och varken vara helt sjuk eller helt frisk :D

Men det är ju lite depp. Jag hade ju tagit fram en outfit och lockat håret och allt :/
Men skitsamma :p

Jag har köpt julklappar och tilda och anny nu också! :D
Eller jag sa till mamma vad hon skulle köpa snarare x)

********* och ******* ska dom få :D

:D

Hejssvejs



Jag igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0