hola!

Hejsan!
Nu har jag precis ätit middag, crepes ;) gottigotti! jag trodde inte det skulle vara gått lix plättar med köttfärs?!
men de vra riktigt (y)

I dag spelade vi in sista scenerna :) Sen är det bara redigeringen kvar vilket kommer vara jobbigare! Vi är ju trots allt 7 viljestarka tjejer som ingen ger sig! haha men de är ju lite av tjusningen också ;))

Ellepelle är ju förstås inte obligatoriskt med i US men hon är där på en kant ;P

Efter inspelningen som tog ända till 4!! Så begav jag,anna,frida och elle oss till en stor backe för att åka pulka! jag kommer aldrig bli för gammal för pulkaåkning alltså! (;
Sen var de lite halvcreepy att gå hem sj för jag e ju lite smått mörkrädd :P
Tyvärr var inte siisster me för hon hade visst släktkalas, så går de när man blir stor flicka ;>)

Iaf när jag gick där för mig sj insåg att detta är troligtvis sista vintern jag går hem! haha awesome att slippa tigga om skjuts och sånt!!! :') jag ska bli en tvättäkta moppebrud ;) (h) eller nä kanske inte men jaja vi låtsas!

Annars är det väl inte så mke mer ;P

Men ni måste få se en awesome bild på min lilla skrutt!

Asså finare kisse finns fan inte! :')

Men nu ska jag dra! under tiden får ni lyssna på en fin låt! ;)




Kommentarer
Postat av: siiister

hihi :D<3

2010-12-29 @ 19:07:50
Postat av: Carro

maha :D<3

2010-12-29 @ 22:20:20
URL: http://ceeww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0