ensam i den stora världen, eller ja nästan i allafall

ja som rubriken lyder är jag ensam. Eller nä det är jag inte men det känns så. Mamma och pappa sitter och glor på morden i Sandhamn och de har inte jag någon lust med. Men jag vill inte sova heller. Fast jag borde...

Iallafall jag sitter och kollar lite klipp från parlamentet på youtube och chattar med Ellepelle (:<3
Så lyssnar jag lite på Pink emellanåt :P

I morgon är det julfest :P

och jag ska ha en beige kofta från kappahl.
En vit tunika från kappahl
jeansleggings?
och converse
tillsammans med tomteluva och lockligt hår.
Sminkningen är inte  helt klar planerad ännu men troligtvis någon ögonskugga (kanske röd?), mascara, kajal (kanske?), conceler,fondution och läppglans. Men jag vet inte.

Ganska juligt blir det. Även om det är samma tröja som jag hade på avslutningen i somras höhö men matchar man bara rätt kan man få vaaad man vill ;)

Juste! Jag är osäker på om jag ska vara kvar på blogg.se eller byta bloggsida?
vad tycker ni? jag är nog ganska säker på att jag blir kvar. Jag menar jag kan ju inte någon annan bloggsidas stilmallar och grejjs då måste jag lix börja från noll och nej tack! + att folk säger att blogg.se är typ bäst?(:
Men visst kan man ju göra sin blogg i princip hur man vill på blogg.se! men jag skulle ändå vilja nästa något nytt för blogg.se känns inte så "mysigt" längre eller vad jag ska säga.

Nej nu svammlar jag så mycket! ska nog gå och sova! god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0