bushästar och filminspelning

Moisi!
Idag när jag vaknade kände jag mig på rätt (n) humör så jag började kolla på Pirates Of The Caribbean<3333 (stavas de så nudå?) iaf.
Men sen fick jag ett mess av Rebecca där det stod att vi visst skulle börja med US projektet till julfesten idag...
*happie* Vi skulle börja 1 och klockan var halv 12 lix man bara OKEJ
Kameran på laddning fort!, äta,klä på mig borsta tänderna, sminka mig och iväg!

När jag kom dit berättade Rebecca manuset och de lät bra de så vi satt igång!
Vi hade presentationer, hästintro och massa annat.

Filmningen tog hela dagen och nu sitter jag här, men nu ska jag visa er

6 sminkprylar jag älskar!

Denna omtalade "gula mascaran" som typ alla har och älskar!
Antagligen har du en sj också ;)
Iaf den är av märket Maybelline och jag älskar den! den ger väldigt långa fransar!
Kostar väl en slant men den är värd det.


Denna mascara är jag ännu mer förälskad i. Den ger långa och täta fransar! Den håller som sten hela dagen, så bra att den nästan är svår att få bort med sminkborttagningsmedel på kvällen! Den kommer från Oriflame och kostar ynka 3,90 €!!


Denna glittriga eyeliner har jag nämt förut :) Den ger en lite diskret och snygg glitterhinna.
Jag placerar den nederst i linjen som går under näsan (alltså placerar jag den närmast läppen) jag placerar den också i ögonvrån och på ögonlocket, också en bit in på undre delen av ögat. Ger en snygg extra touch ;) kostade mig 1,50 tror jag?


Detta läppglans är det bästa som finns! och då kan jag säga att jag är en sådan som ege hatar läppglans! Men detta ger en snygg glans! Det smakar och luktar gott och det bästa av allt är att det fuktar läpparna på samma gång så man får inte den här torra känslan lika mycket, kostar 6€ från Oriflame ;)


Denna concalerär också jätte bra! Den täcker mörka ringar och sånt otroligt bra om du hittar rätt ton och ja helt enkelt älskvärd! Från Oriflame!

Mascara borste! Hur fan kan man leva utan en sådan?! Jag hatar mascaraklumpar! Mascara borsten i<3 you

Så! Det är de 6 sminksaker jag älskar ;)


Resultaat! pga av dålig kvalité ser man inte riktigt glittret och sånt men :P

puss gonatt sov sött och dröm i rosen rött. eller nä men hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0