"AUAHAUA" "öhh va?" "MEN QUEEN FÖR SATAN!"

hej hopp!

Just nu ligger jag och har precis smörjt in hela mig i krämer "eller bassalva som fuktar hyn" om jag ska vara noga.

Ikväll for jag och Manda till Elle där Lup var :) När vi kom dit höll Elon på pressa 7 apelsiner till juice! gott va de iaf! sen efter det gick vi och spelade "Med Andra Ord" Jag var på lag med Manda och vi vann 4 ggr i rad sen orka vi inga spela mer xD Efter det kolla vi lite klipp på youtube xD tex detta älskvärda klipp, även om hon där med ihopsuddade ögonbryn e läskig ;S



Efter det bestämde vi oss för att vi ville åka pulka xD
På med pannlampor bara och ut med pulkan i mörkret, först var vi runt elles hus men sen gick vi till vår klassiska backe som inte alls e långt ifrån förstås. Där åkte vi kanske 4 gånger? sen skulle Manda och jag hem :/

Men det var en minst sagt awesome kväll! :DD
och nu håller jag och Anna på planerar lite smått när jag ska komma och hjälpa henne med hennes blogg :P


Eftersom det är nyår i morgon tänker jag slänga in en nyårs outfit ;) men det kommer i ett annat inlägg ;)




Ååh vad jag saknar mitt flufffluff hår! DDDD:
Måste nog fixa det så igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0