Amanda

Eftersom det är din födelsedag idag så tänkte jag skriva en liten text om dig ;)

Amanda, min bästa vän och syster.
Med dig har jag upplevt i princip allt jag har upplevt!
Vi har vart på weekend i sverige, cirkus,till lanzarote och på simskola som små, vi har också gått på dans,haft film maraton och sjukt roliga ritter + 1 miljon saker till!
Men det viktigaste att jag har lärt mig vad riktig vänskap är, det är när man kan vara sura på varandra i flera år men ändå bli vänner igen. Det är när man trots motvind alltid kan skratta, det är när man alltid kan vara sig själv, vi känner ju varandra så bra att vi både kan kritisera varandra positivt och negativt :P
Det känns som jag har känt dig i en evighet och inte bara i ynka 5 år! jag menar 5 år?!!! hur lite är inte det?
Jag undrar hur mitt liv skulle sett ut om inte han hade tagit det valet han tagit. Hon hade flyttat, huset blivit till salu och du flyttat in. Du känns verkligen som min syster och jag tror verkligen iallafall jag kommer vara din vän tills jag dör!<3

Ha världens bästa 14 års dag Manda! även om jag är bra på att sabba den...

Kram <333

Kommentarer
Postat av: mandaaaaaaa

naaaaw :DDDDDDDDDD<33333333333

2010-12-25 @ 08:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0