Alla dessa prylar

Hejsan! Ledsen för den usla uppdateringen! Men nu kommer ett litet inlägg om vad jag bland annat fick i julklapp.


Av min moster Diana fick jag denna neccesär med olika sminkgrejs i: ögonfransborste,puderpensel,läppfett etc.


Av mamma och pappa fick jag denna skrivbordslampa eftersom jag verkligen behövde en ny! Den var jätte bra! :) tack!



Detta nattduksbord, också av mina föräldrar. Vilket jag också behövde! älskade det!


Av mina älskade föräldrar fick jag också denna kastrull och då tänker man "en kastrull, tjiho!" men jag önskade mig faktiskt något i den stilen eftersom om jag får sånna där grejjer nu och sparar dom tills jag flyttar så kan jag lägga mina pengar på annat sen :)


Halsbandet med blomman som är överst fick jag av mamma,verkligen gulligt tkr jag! tack! :)<3
och halsbandet under med svarta pärlor fick jag av Linda, verkligen jätte snyggt! tack! :)<3


De första örhängena (peacetecken) fick jag av Friday ;), verkligen snygga! och passar mej som alltid bär peacegrejjs ;), örhängena i mitten med silvergrejjs fick jag av Tilda och Anny :D snygga och coola verkligen!
och örhängena längst till höger fick jag av pappa (och mamma som antagligen fick vara stilexperten;))



Denna kajal fick jag av mammi, behövde verkligen en och denna verkar jätte bra!


Manda har länge klagat på att mitt rum är alldeles för tomt xD Så hon köpte en tavla till mig!
Otroligt söt och fin tycker jag! :D tusen tack!


Jag fick en premunation på Frida av mamma, tusen tusen tack! :D



Fick ett festivalpass av min mormor Sara, tusen tack!!! :D


Fick tre olika vaniljkrämer av Anna :D tusen tack, jag som äälskar vanilj :D


fick ett 6-pack strumpor och ett par skitsköna vantar av min pappas moster som vi kallar Abbi :)
Det lite mysko var att någon dag före hade jag gått och muttrat över att jag varken hade vantar eller strumpor men tänkt inte kan jag väl önska mig de i julklapp..? så fick jag precis det av henne! Hon råkar göra sådär varje år! hon måste ha ett sjätte sinne :)

Jag fick även fler julklappar bla. fler krämer, pengar och smink m.m men orkar inte fota allt, sorry är inte meningen att låta snobbig ;) men jag har ju faktiskt inga biologiska syskon vilket innebär dubbelt så mycket julklappar :DD


När jag var i stan för några dagar sen köpte jag dessa :)
Den gula mascaran eftersom alla säger att den är så bra och jag har sökt sjukt mke sjukt länge men sen berätta Linda var den fanns :'3 den passade väl mig rätt bra men den passar Linda mke bättre! ser fan ut som hon har otroligt snygga lösögonfransar! :D

Så eyelinern köpte jag för att jag har hört att placerar man lite vit eyeliner i bortre kanten på ögat så ser blicken mycket vaknare ut. Men när jag öppnade den märkte jag att den inte alls var vit utan glittrig xD Men att ha lite glitter i ögonvrån är också fint tycker jag :) men det var ju inte riktigt de som var tanken...xD

Som julklapp köpte jag:

Linda: En Mascara och en kajal :)
Manda: Ett halsband med ringar som berlock
Frida: svampar man sätter fondution med och Duschcreme
Anna: Gult nagellack
Tilda: Röda snoddar och guldigt pälsglans
Anny: Blåa snoddar och silvrigt pälsglans
Karen: En svart spargris med en döskalle på
Mamma: En film med pilates eftersom hon älskar yoga och pilates
Pappa: En Brandvarnare och Göta Kanal 3
Xanthe fick ett paket med korv,skinka,ost,hundgodis och sånt i som hon fick öppna själv.
Molly fick ett paket med en kattvitamin(hon är totalt galen i dem),en ostskiva och en korvskiva vilken Xanthe snodde så Molly fick bara en ostskiva till slut...
Jalle, Tindra och Nike fick varsitt äppel och en morot :)

Jag och självaste tomten:


Och nej jag är inte rädd för tomten , även om det ser ut så hahaha xD

Men tomten hade lite bråttom så jag fick vikariera



Julkvällen var bra, jag kollade Kalle Anka och Svensson Svensson <-- INGEN JUL UTAN DEM!!!

Och även lite av kan du vissla Johanna och Karl-Bertils jul <--pappa tkr det inte är ngn jul utan Karl-Bertil...

Igår började även jag och Manda spela in en film ;P







Kan inte lova att den kommer upp på bloggen men man vet ju aldrig ;)))))

Idag var jag också ut och red , urmys!:)

btw. Jag tycker Tobbe är skitelak för han la upp på fb" Puffa mig om jag ser bra ut" och eftersom vi har puffkrig puffa jag han och såg de där sen xD Nåja shit the same

Nu ska jag samla ihop en grupp och snacka lite på skype tror jag ;)))

Hejjråå puss och kram skumbanan


Kommentarer
Postat av: Linda

Mascaran passar säkert skitbra på dej med :D!

& shiit vad julklappar du fick ;)

2010-12-26 @ 18:59:21
URL: http://lilithslife.blogg.se/
Postat av: Carro

nä :C

Haha janå sådär, men när jag är ensam för ju jag alla julklappar :D förutom typ 2 var till mammi och pappi då x)

2010-12-27 @ 15:12:03
URL: http://ceeww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0