Uppdatering, - ja jag lever faktiskt!;)

Jag är ledsen att det har varit riktigt dålig uppdatering!

FörlåtFörlåtFörlåt!


men nu ska ni få höra vad som hänt mig lite smått.

Bärby:

Manda och jag for till bärby islandshästkonsult 30.07-10-01-08-10.
Det var awesome!
Det började med att jag gick till Manda kl 6 typ så började resan.
Den tog ungefär 3 h.
När vi kom fram satt vi oss med vår ledare, Julia och fikade, vi fick bullar och pratade om hurdan häst vi ville ha, jag sa " en pigg och glad naturtöltare" och det fick jag typ ordagrant!
Ett fuxsto som hette Gola <3
Hon var född -97 och stod i samma box som Drottning som var född 96.
Mia fick en vallack som hette Arvakkur, stor och kraftig men rätt snäll.
Manda fick Fagra, ett brunt sto som var lika pigg och töltsugen som Gola :D
Jörgen fick samma som han ridit för ett år sen nämligen ett fuxsto som hette Glód.
Vi gick och bytte om och gick sen till stallet.
Efter att vi sadlat och tränsat så gick vi till ridhuset.
Mitt första intryck av Gola var att hon var; pigg, snäll men hård i munnen. vilket var halvsant, hon var inte så hård i munnen sen.

Under helgen, red vi ut 2 h, och galopperade väldigt långt!
Dessutom fick man rida hur man ville! Om varandra, om ledaren, allt!
Awesome!
Gola ville helst vara i täten men ändå var hon bara ängslig när hon var först, haha bushäst :)<3
Vi red även i ovalbana vilket var väldigt kul!:D

Andra som bodde på gården var isländskaspetsarna Ragga och Loki och Shäffern Hnoss, dom hade även travhästar + 50 islandshästar tror jag det var :)

Vi red ut med fika första dagen :P

Nu får ni lite bilder:




Eric Saade, ett jävla drag, en jävla uppelvelse! :D


Eric Saades autograf på min arm (A)



I rummet på Bärby- nyputsad spegel ;D


Gola älsklingen <3



Manda och Fagra, så söta! (A)<3




Drottning, sötsötsöt! :D


Golas sadel :)))


Den här sommaren har- och kommer fortsätta vara underbar! :))))

Ha de bra guys! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0