tjaoh

Hej alla!

Idag var jag bara i skolan från ungefär 10.25 till halv 3.
av den anledningen att jag fick lite problem i natt så jag måsta sova igen lite idag på morgonen.

Manda var sjuk så jag var mest med fanny,selli, linda och emmis <3(:

Nu håller jag på laddar ner låtar på Lime Wire och sätter i mitt bibliotek eftersom jag vill ha någon form av musiklista och jag är en av dom få som inte gillar spotify, inte för att jag geett det en riktig chans men lime wire har typ alla låtar så de vill jag ha, och jag har faktiskt laddat ner de lagligt 8D

Ikväll ska jag väl plugga lite geofrafi, tycka synd om mig själv, nej jag skojja bara men typ plugga, läxor, datorn, va lite me ponniin osv.

Nu slänger jag in en liten låt också, speciellt till emmis ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0