*Outfiter som glänser*

Ibland kommer ni få se på min blogg "outfiter som glänser", det är då outfiter jag gillar på något eller flera vis, nu kommer några.

OUTFIT 1




Info:
Skjortan *Vera Shirt* från Gina Tricot, -199
Jeansen: *Sabrine Jeans* från Gina Tricot,-399
Väskan: *Frida Bag* från Gina Tricot,-299
Skorna: Textile boots* från Din Sko,-299


Kommentar: Den här outfiten tycker jag är fin nu till hösten!
Jag tycker skjortan ger ett bra "höstintryck" och tillsammans med ett par rätt snygga men vanliga jeans och sneakers blir den utmärkt, jag tyckte även att väskan var snygg till!
Alltså en bra höstoutfit!



OUTFIT 2!

Mandarin Sun Dress SEK 199, Rut m.fl. - NELLY.COM
202635A Necklace SEK 99, Nelly Accessories - NELLY.COM



Info:
Klänningen: *Mandarin Sun Dress* från Nelly.com, -199
Halsband: "Necklace" från Nelly.com,-99
Ballerinor: Din sko, -349
Kommentar: Sommaren är ju trots allt kvar ännu och den här klänningen var ju så söt!
Man kan ju antingen matcha den med ett par svarta sneakers och ett hårband om man vill få det lite vardagligt eller ett par pumps tillexempel till fest.
Den här outfiten e kanske lite mer festinriktad men även ganska vardaglig med söta ballerinor och ett halsband.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0