låång dag och en god paj

Hej hörrni!
Nu kommer ett inlägg i brist på annat :p

Idag stack Manda iväg till sin stuga, jag skulle ha kunnat följt med men av vissa anledningar så gjorde jag inte det.

Efter det hade jag allmänt tråkigt så jag underhöll mig med så roliga saker som städning och att spela yatzy med mig själv, det ända som muntrade upp mig var eric saades platta i bakgrunden!:)

Sen vid 16 for på pappa och jag till ett ställe och åt för han skulle på jobb efter det. Då passade jag på att köpa smör och nu har jag precis bakat en paj som nu står och kallnar så jag snart får äta av den!:D

Annars e allt bara allmänt tråk och skulle inte klockan vara så mycket skulle jag nog ta bussen till anny och tilda tror jag.

Men ha en bra kväll ni andra!

Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0