I love you all.

Hej!

Nu ska ni äntligen få lite uppdatering! ;D

och bilder från bröllopet :D


Först var det vigsel på stranden, med ett altare av björk med rosor i :)


Jag hade min lila vindtröja, vita converse och vita leggings, sorry för dålig bild! Men jag tog aldrig ngn outfitbild.


Sen var det dags för mat,
Förrätt: Bröd med skinkröra
Varmrätt Kycklingssoppa så god!
Efterrätt: Tårta med hallonsorbé,daimgrädde och kladdkaksbotten, mums!


Sen var det dags för bröllopsparet att äta bröllopstårta :D


Frida och Jenny kände för att gå ut i sjön Cx
Observera ett Jenny har skitsnygga kläder också ;)
 du var också snygg frida ;D



Skum :D


Vi kastade lite sten x) (Jenny fotograf)

Jennys skor :D (Frida är fotograf)


Eftersom det var Hiroshima (?) dagen tände vi fina lyktor(?) i flera färger.


Vi tände också fina flytljus som luktade gott!
(Frida fotograf)

Ha de bra nu all lovers!

P.s vill ni att jag laddar upp "modellbilderna" här på bloggen också?;)

Ha de bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0