hay

Hej bloggen!
Idag var jag, Manda och Gustav ut och åkte båt! sjukt kul! har längtat efter att åka båt hela sommarn!

Vi stannade vid en holme och badade också :D Det var ju så varmt idag så det var verkligen rätt dag för det!

Vi var borta ungefär 2 h. Sen har jag ridit ikv också, gick väl primus tkr jag!
även om jalle har fått väldigt långa hovar...usvh fy skam! men hovslagarn hade först tid på Torsdag...:/


Här har jag ritat en bild på vår båttur xD
Det är Manda längst till vänster, sen jag och sist Gustav, de lilla gula i vattnet är min keps
jag tappade i sjön xD och sen e de ngn liten fisk vi har me oss också xD

Annars har de väl nt hänt så mke ;D

Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-22 @ 20:17:40
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0